duminică, 9 iunie 2013

FFFB 9 / weekend relections

WR
este o provocare pe care o lansez la sfârşit de săptămână tuturor celor care doresc să împărtăşe
ască cu ceilalţi un moment frumos, trăit în timpul săptămânii - fotografiaţi şi postaţi / povestiţi şi ilustraţi.

______________________________________________________




Bună dimineaţa! Cum v-a fost săptămâna? 
A mea a fost mai încărcată decât mă aşteptam, dar plină de mici bucurii...   Prima - chiar duminica trecută...  din care astăzi vă servesc şi pe voi, virtual măcar: îngheţată de căpşuni, făcută de soţul meu  :)



Poate nu arată foarte bine, dar este delicioasă. Personal, îmi place mai mult gustul celei făcută în casă decât a celei din comerţ. Sigur, gusturile mele s-au schimbat de-a lungul timpului..., acum prefer mai totul făcut în casă: are o aromă specială! Asta nu înseamnă că aş refuza, din când în când, îngheţata oferită săptămâna trecută de Andreia...  :)
Şi vă mai povestesc o mică întâmplare fericită...
Singurul meu mijloc de transport casă-birou: tramvaiul, în care petrec, dacă nu este traficul aglomerat,  15 minute dus şi 15 minute întors. De obicei citesc, la orele la care îl folosesc eu nefiind extrem de aglomerat. În această scurtă perioadă se trec şi pe-trec destul de multe întâmplări: revista presei, audiţii muzicale (muzică veche interpretată la acordeon de o domnişoară brunetă cu nişte ochi superbi, care cântă minunat)... câte şi mai câte... 

Săptămâna aceasta am cunoscut-o pe Ioana, o domnişoară de 4 anişori, cârlionţată şi foarte vorbăreaţă.
- Pe tine cum te cheamă?
- ...
- Neobişnuit nume,... cu adevărat neobişnuit. Dar, frumos!

S-a urcat la capăt de linie împreună cu mămica ei, s-au aşezat pe scaunele din faţă şi, imediat după ce s-au închis uşile, domnişoara noastră a început să ne încânte inima şi privirea cu ultima poveste pe care a auzit-o (chiar astăzi, mami) la grădiniţă. Am spus "şi privirea" pentru că era o încântare să o priveşti cum îşi schimbă trăsăturile feţei în funcţie de personaj sau momentul povestirii...
- Şi ce crezi că a făcut broscuţa?... A cunoscut-o, a salutat-o şi apoi...
Am ascutat cu toţii, nemişcaţi şi fascinaţi parcă, povestea Degeţicăi... într-un limbaj "neobişnuit" folosit de un copil de 4 anişori! Niciodată nu a fost mai linişte şi mai frumos în acel tramvai! A coborât cu o staţie înaintea mea, lăsându-mi în suflet o bucurie caldă...

Am revăzut-o joi seară, la fel de vioaie şi pregătită de "poveşti"... şi ce credeţi? M-a recunoscut! Acelaşi traseu, aceeaşi încântare..... dar, de această dată, Ioana m-a salutat şi a vorbit cu mine!   :)

Stropi de bucurii din bucuriile împărtăşite de voi..

5 comentarii:

  1. draguta intâmplarea din tramvai! ;) copiii sunt toti frumosi, dar câte unii sunt scumpi, de-a dreptul scumpi!
    inghetata ta arata delicios!
    faceam intr-o vreme si noi, acasa. Dar... ne-am lenevit! Insa in orasul nostru sunt atatia italieni, si la inghetata si pizza nu-i intrece nimeni! :)
    te pup. O noapte buna si mâine -sa petreci o duminica agreabila!

    RăspundețiȘtergere
  2. Incantatoare povestirea cu mica Degetica Ioana! :)
    Felicitari sotului pentru inghetata! Sigur a fost delicioasa!
    Duminica placuta draga Anastasia!

    RăspundețiȘtergere
  3. Arată foarte bine îngheţata de casă şi sigur are mai multe căpşuni decât cea din comerţ :).

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi plac capsunile foarte mult, dar din pacate nu pot spune asta si despre înghetata! :))
    Iar micuta domnisoare cred ca este o frumoasa!
    Cat de mult îmi plac fetitele si cat de mult regeret ca anii zboara atat de repede! Domnisorica mea, care era topita dupa povesti si teatrul de copii si Iurie Darie si Daniela, are astazi 32 de ani! :((
    Te pup, o zi frumoasa si o saptamana excelenta îti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoasa intamplarea cu fetita carliontata si frumos in general cum iti petreci timpul acela cu tramvaiul, caci stiu ca-l folosesti bine.
    Copiii au darul de a ne face sa simtim si sa vedem altfel viata, parca mai placuta.
    Am ajuns cu greu la postarea de azi dar iata ca am reusit :)
    O noapte buna, draga Anastasia!

    RăspundețiȘtergere